The Spirit




The Spirit är gjord av skaparna till Sin City och 300 och innehåller många duktiga skådespelare. Gillar du Sin City så är detta definitivt en film för dig!

Genre: Action | Komedi | Fantasi | Thriller
Casting: Gabriel Match | Eva Mendez | Scarlett Johansson | Samuel L. Jacksson

Filmen utspelar sig i en storstad någonstans i Amerika. Årtalet är okänt och The Spirit anser sig var en del av staden och säger sig vara stadens beskyddare. I och med det hamnar han i bråk med mästerskurken The Octopus.

Det är mycket av samma komiska våld som i Sin City, toaletter som flyger mellan The Octopus och The Spirit, samt andra överdrivna våldsamheter. Storyn är även den bra och komisk.

Betyg:


Enligt mig en riktigt bra film och absolut i min stil.



Kommentarer
Postat av: jjessicab

kul med en blogg om film :-D , kanske blir mer filmtittande om jag får lite tips ;D

2009-04-13 @ 14:16:13
URL: http://jjessicab.blogg.se/
Postat av: jjessicab

sv: jag vet inte riktigt vad jag gillar för filmer, har som aldrig riktigt fastnat för någon spec genre ^^ - skräck.. osvosv.. :)

2009-04-14 @ 10:57:02
URL: http://jjessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0